Home / דוכן נואמים / דוכן נואמים למכירה מחירים ועלויות

דוכן נואמים למכירה מחירים ועלויות

כאשר מחפשים לרכוש דוכן נואמים למכירה רצוי לחפש תחילה דרך האינטרנט שכן לעתים נדירות ניתן לרכוש אותם בחנות פיזית אלא רק דרך ספקים של אביזרי במה. 

ראשית כל, דוכן נואמים למכירה הוא דוכן אשר מורכב לרוב ממדרגה כדי להגביה את הנואם, מעמד אשר ניתן להניח עליו דפים וחור בקצה המעמד כדי להעביר חוטים דרך המעמד. 

המחיר של דוכן נואמים למכירה משתנה בין אחד לשני בשל כמה סיבות. ראשית, הדוכן עצמו עשוי מעץ וכאשר רוכשים דוכן רצוי שהוא ישמר לאורך זמן ולא יהרס בקלות. לכן, כדאי לקנות דוכן עשוי עץ מלא וכזה שנשמר לאורך השנים אם הוא נעשה בשימוש קבוע. 

ניתן לשכור דוכן נואמים במקום לחפש דוכן נואמים למכירה. דוכן להשכרה זול יותר אם השימוש נעשה לעתים רחוקות או אפילו השימוש הוא חד פעמי לצורך כנס או אירוע מיוחד. לעתים כדאי לרכוש מחברה אשר מתמחה בייצור של עץ או בנייה של דברים דומים לדוכן כגון במות עץ או משטחי עץ כדי לקבל דוכן איכותי.

אם יש צורך להעביר את הדוכן ממקום למקום יש צורך לשכור את שירותם של חברות אשר מתמחות בכך שכן הדוכן שביר יחסית בגלל הגודל שלו והעץ הדק יחסית. השכרה של דוכן נואמים יכולה לנוע בין כמה עשרות עד כמה מאות שקלים ביום. לעומת זאת דוכן נואמים למכירה ינוע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים, תלוי באיכות הדוכן.

בנוסף, דוכנים איכותיים דורשים גם לקה ושמירה על איכות הדוכן ויש להתייחס לכך כאל עץ רגיל הדורש תחזוקה. הנראות של דוכן הנאומים היא חשובה שכן הנואם צריך להיראות ייצוגי ובעל חשיבות בפני הקהל העומד לפניו. ישנם גם חומרים מיוחדים השומרים על איכות העץ לאורך זמן וכדאי לרכוש גם אותם.

לעתים דוכן נואמים לא נשמר עקב שימוש של מספר רב של אנשים המשתמשים באותו דוכן שכן זהו חפץ שלא נעשה בו שימוש רב על ידי אדם אחד. לכן כדאי לרכוש את הדוכן ולהשכיר אותו לאנשים אחרים אם הוא לא בשימוש רב. 

דוכן נואמים למכירה ניתן לרכוש גם בהזמנה אישית אם יש צורך בדוכן עם מימדים שהם חורגים מהמקובל לצורך הצגה או כדי להתאים את הדוכן לבמה. ישנם מפיקים אשר בוחרים לייצר השפעה גדולה יותר על הקהל בעזרת דוכן גדול יותר ולתת תחושה שהנואם הוא בעל עוצמה ויש מפיקים אשר יבחרו בדוכן נמוך יחסית כדי ליצור תחושה של שייכות עם הקהל וקרבה. 
לסיכום, כדאי לוודא האם יש צורך בדוכן נואמים להשכרה או דוכן נואמים למכירה כאשר מחפשים דוכן כזה והאם הוא מתאים גם לאופי האירוע בהתאם לגודל שלו. יש לזכור שדוכן עשוי לרוב מעץ ועל כן יש לשמור עליו לאורך זמן עם חומרים ייעודיים.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *